Duktig e jag

 
Aa som sagt så är jag mycket mycket duktigt just nu för nu ska lilla Livia laga mat till la familia. :)
Aja har inte gjort så mkt idag utan har typ städat och lite annat, mådde skit på morronen och så fort jag ställde mig upp så blev jag typ helt snurrig o skit. Men nu är det iaf bättre wopp wopp! Aja ikväll ska jag typ bara mys pysa men pappsen för Grom ska typ slagga hos nån kompis. Asså jag måste bara säga en grej också att ifall nån vet vad osten Babybel är för nån aa det är iaf en liten rund ost som är typ den godaste som finns ville bara säga det haha! 
Jag tror inte att jag har så mycket mer att skriva om nu så det var väl allt tror jag!
 
Puss//Livia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback