FÖRLÅÅÅÅÅÅT

Förlååååt för så sjukt dålig uppdatering men har verkligen inte haft någon möjlighet att blogga! Min mobil har lämnats in på lagning för att mamma typ paja min hemknapp haha så nu har jag fått typ universums sämsta telefon som mna verkligen inte kan göra ett skit på förutom att messa och ringa (om man har tur) så aa är lite isolerad från omvärlden just nu haha! Aja har ju iaf börjat skolan och sånt skit nu men det känns faktiskt ganska okej om jag ska vara ärlig så det är ju bra iaf. Va också på min första gymnastik träning för den här terminen idag så det var kul! Imorron blir de träning igen kl 9 sämsta tiden på en söndag morron liksom men men finns väl inget att göra åt det utan jag får bara leva med sämsta träningstiderna ever haha tränar ute i kista på tisdagar också och det är den dan som jag börjar skolan kl 8 och slutar kl 16 och sen är träningen typ kl 18 eller var det va så det kommer nog bli lite stressigt haha vet inte ens var hallen ligger! Aja det var lite uppdatering det ska också säga åt klara att blogga för kvinnan gör det ALDRIG haha ja det var nog allt!
Bjuder på en liten oldie på mig och klara från sommaren också!
 
Puss//Livia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback