Förlåt

Förlåt förlåt för skit dålig uppdatering men har haft lite fullt upp idag. Men men nu bloggar jag ju iaf så de e ju bra! Aja jag gick iaf upp klockan typ 10 och sen stack jag och manna iväg o köpte några garderobsdörrar eller vad det nu var men sen så åkte vi hem med dom och sen åkte vi in till stan igen och typ köpte lite saker och sen köpte vi middagsmat för att vi ska ha folk på middag och sen stack vi hem och typ lagade all mat och nu sitter jag och bloggar lite haha skit intressant jag vet! Aja imorron ska jag träffa Cajsa och sen på tisdag är det dags för skola, jippie..... Juste jag har faktiskt tagit lite outfitbilder idag wopp wopp!

Puss//Livia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback