Gårdagen och idag!!

Hej på er! I går hade jag en helt vanlig skoldag med min kära vänner! Efter skolan var jag grymt stressad eftersom jag skulle ta mig från skolan ända till andra sidan av Göteborg för att gå på bio med min bebo! Så jag och Elina möttes upp i stan eftersom vi går på olika skolor och sedan åkte vi till bion! Elina är ett big fan av one direction så vi såg den! för att inte vara ett stort fan av dem så var filmen faktiskt väldigt bra, det var liksom typ en dokumentär om dem med mycket musik och man fick se mycket från deras konserter! Så det var jättemysigt film med Elina! Efter det åkte vi in till stan en snabbis för jag skulle hjälpa Elina att hitta ett par skor! Efter det åkte jag hem och plugga!

Idag hade vi en riktigt kort dag jämför med dem andra dagarna i skolan så det var skönt! Men dagen började med gympa ohno... vi skulle löpa på tid och var tvungna att springa två varav i en sträcka i skogen! Sedan hade vi musik, samhällskunskap och matte ganska soffta lektioner enligt mig! Efter skolan åkte jag och Moa hem till Alva och hade det kul! Slutade fredagen med träning och fredagsmys! Puss klara
Kommer en gammal outfit från i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback