Heeeej

Hej alla bajsungar förlåt för att jag typ aldrig bloggar men skit mobilen som jag har fått från tre suger apskit. Nu låter det typ som att jag är skit sur o grejer men så är det inte...eller jo kanske men men! Idag har jag iaf tränat och som vanligt så har jag typ förstört min hanled och stäck mitt ben... duktig e jag jippie.
Har iaf nyss käkat middag och sitter nu här och bloggar från datorn såg innan på de två senaste PLL avsnitten, omg de var så fkn braa!! Men nu måste jag tyvärr vänta ända tills typ den 23 oktober tills nästa avsnitt kommer ut aja jag får stå ut haha! Som klara skrev i ett av de tidigare inläggen så håller jag helt med henne haha! Måste verkligen träffa henne nununununununu så det får vi ta och se till! nu ska jag nog kolla på nån film tror jag och sen ska jag väl typ sova för har träning imorron igen kl 9 på morronen wihoo tagga tagga!
 
Puss
 
 
//Livia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback