Ingen outfitbild

Sorry sorry hörrni men det blir inga outfit bilder idag heller:( Fick inga fina haha men jag lovar att när mina första outfit bilder kommer upp då ska de vara någorlunda fina iaf! Aja kom iaf hem för kanske en halvtimma sen och sen dess har det varit barnarbete för lilla mig. Nej jag driver men mamma tvinga mig att hjälpa till o kratta upp alla löv som min pappa hade sågat ner från vår häck för det var en jävla kärring som hade klagat på den haha! Aa men nu sitter jag iaf i vardags rummet o kollar på nån skit på 6:an. Ska messa klara lite senare och kolla ifall jag kan ringa för MÅSTE säga massa grejer till henne haha våran humor asså!
Nej nu var det slut med bloggning men bjuder på en eller två bilder!

Puss//Livia


Kommentarer
kajsa säger:

vilka är era bästa vänner? :)

2013-08-17 | 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback