Min dag!

Heeej, skit väder idag igen jippi, så jag och en kompis har varit inne i Lysekil och kollat på seglingstävlingen som håller på och så har vi kollat runt i några affärer! Lysekil har så mycket att erbjuda hahah nemen dem har väl visa mysiga affärer! Favorit är ju sportshopen och klädkompaniet som jag och Livia alltid går in i när vi är i Lysekil klassiker you know! Sedan när vi kom hem åkte jag och min familj och våra kompisars familj och bastade! Väldigt kul faktiskt, har liksom inte bastat i år, som jag brukar göra på sommaren! Och idag var sista dagen här på landet, åker ju hem till Göteborg imon så ah kommer sakna landet och alla här, men det ska ändå bli sjukt skönt att komma hem till alla vänner och min älskade lägenhet! Men mer uppdatering imorgon ska kolla film nu puss klaris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback