Min dag!!

Hejsan, idag har det varit skit väder och då menar jag verkligen det, det har spöregnat hela dan i Norge! Sååå idag har jag och min familj varit på stan och kollat runt! Hittat massa jag vill ha men bestämt mig för att shoppa när jag kommer hem till Göteborg eftersom det är mycket billigare i Sverige än i Norge! Sedan har jag firat min lilla kusin Helmer som fyllde två år idag, så vi har varit på något slags lekochbus land! Vilket var väldigt roligt även för mig och Erik hehe nemen dem hade några speciella studsmattor som man hoppade hur högt som helst på och kunde göra massa volter osv, så där hängde vi mest hahah! Sedan drog vi vidare till en väldigt mysigt Taiw restaurang och åt middag där! Puss klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback