New in!

Hejsan! Kom precis hem och är döttstrött, så nu ligger jag i min säng och vilar! Har varit med min familj och handlat träningsskor och träningskläder! Idag var första dagen i skolan wippi... Men först hade vi typ upprop och såna saker! Sedan efter lunch hade vi brännboll med parallellklassen! Sedan tog jag och min fin fina vänner sällskap hem med min lillebror och hans kompis som precis har börjat på våran skola. Jag följde med Moa hem och vi badade, snackade och hade det allmänt skoj som vi brukar hahahah! Slog i min fot i en stol när jag hjulade och skulle vara duktig, så haltar typ! Finns film på det, för Moa filmade precis när jag blev skadad....! Nu ska jag kolla på 90210 och snapchata min hemliga beundrare! Hihi har det bra /klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback