Stockholm, nästa

Aa hej alla människor. Just nu sitter jag i bilen och kollar ut genom fönstret och leker djup med musiken i öronen. Nej men är iaf påväg tillbaks till Stockholm, asså om jag sk vara ärlig så känns det både as bra men samtliga det värsta som kan hända. Vill verkligen inte att allt det här ska vara slut, sommarn 2013 har varit den bästa hittills. Och framförallt som kommer jag sakna Klara så mycket så det gör ont så fort jag tänker på det och jag kommer sakna Hugo och Erik såklart och massa andra. Känner mig typ helt tom och kände väl bara för att skriva lite. Aja har inte så mycket mer att skriva så bjuder på lite bilder från sommarn istället! Säkert skit ointressanta men men...

Puss//Livia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback