Vi har inga läsare, PANIK!!

Hahaha aa det är tyvärr den hårda sanningen! Gick in och kollade våran statistik och i o för sig så fatta jag inte ett skit men den såg inte bra ut asså! Så snälla alla som läser (typ 3 personer) säg till er friendos att kolla vår blogg! Aja skit det nu! Just nu sitter jag iaf med Alma o Sara o chill pillar. Vi har typ bar varit hemma hos mig och gjort pannkakor och badat haha party party! Men en sak som e lite värre är att jag har råkat förstöra min lillebrorsas mobil hehe så nu har jag typ lovat honom att skaffa en ny men om jag gör det så kommer jag inte ens ha råd att jag ett par strumpor i London när jag o Klara åker dit! Btw längtar så sjukt mycket efter Klariano kommer fan inte klara min utan henne:(:*

Puss//Livia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback