Borde sova

Aa egentligen så borde jag sova för ska typ upp o springa imorron men jag "orkar" inte sova haha! Aja imorron fyller iaf min lilla älsklings Emil år så ska åka till honom och sova över en natt i Gbg men tyvärr så har jag inte en aning om vad jag ska köpa till honom och jag har så sjuuukt mycket panik! Aja det fixar sig säkert haha jag får väl komma på något. Imorron ska jag iaf innan jag ska sätta mig på bussen till Gbg så sk jag också åka till vårdcentralen för att typ väga,kolla puls och blodtryck för att sen typ skicka till scä jippie...aja nej nu ska vi inte tänka negativ utan positiva ska vi vara!:D Men nu ska jag iaf sov och försöka att lista ut vad jag ska köpa till Emil! Juste nu skrev jag typ inget om den här kvällen men lite kort är väl att hi typ blev så trötta på att kolla film så vi gjorde kladdkaka hoppade studsmatta och gjorde typ värsta pizzaklumpen haha aa det var iaf skit kul!

Puss//Livia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback