Morron morron

Sämsta rubriken jag vet men aja mobba inte kom inte på nåt bättre så aa. Men iaf just nu sitter jag i vårt gästhus och ska typ städa o skit, jippie:/ nej nu ska jag inte vara negativ förlåt. Men okej tillbaks till dagen typ, aa iaf kommer inte ihåg ifall jag skrev det i förra inlägget men det gjorde jag säkert men iaf så började det ju spöregna när vi låg där ute på studsmattan när klockan typ var 4 på morronen så då gick vi in till gästhuset och sov i typ världens smalaste dubbelsäng (tror nog att den egentligen bara är till för en) jag någonsin sovit i och i den så sov vi 4 pers! Haha det var så sjuukt trångt! Aa men sen så gick vi typ ändå upp kl 5 eller nåt o kolla på en film för vi kunde inte sova o grejer aa och sen så skulle Hugo ner till stranden och typ strandstäda och då låg jag, klara o Erik kvar i vardagsrummet och kollade på nåt skit program och då typ somnade jag o klara och då stack typ Erik hem och sen när vi vaknade så var Hugo där och sen stack klara hem och då kollade jag o Hugo på en film och sen stack Hugo hem och då käkade jag lunch. Hahha det kommer typ inte vara en ända som kommer palla läsa den här Bibeln typ men aja skit i!

Puss//Livia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback