On tha buss

Yes yes nu är jag on my way to Emil i Gbg! Kommer inte ihåg om jag skrev det igår kväll men jag hade ju tänkt att gå upp och springa i morse så då innan jag skulle gå och lägga mig så ställde jag väckarklockan kl 8 men sen nu så vaknade jag kl 10.30 typ och då hann jag inte springa så då blev jag lite sur men aja får göra det på fredag istället. Aja jag sitter nu iaf på bussen och ska väll sitta här i typ 2 timmar så jag får hoppas att inte min mobil laddar ut haha! Innan jag klev på bussen så hade jag köpt present till Emil men jag kan tyvärr inte säga vad det var och sen ar jag köpt någon high teck laddare o skit och sen så har jag köpt lite lunchis wopp wopp!
Nej nu kan jag inte skriva mer för tillfället för då kommer min mobil dö men jag skriver lite senare!

Puss//Livia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback