Bekännelser...

Hej. Ojojoj vad drygt skrivet men skiteri just nu. Aja hade tänkt att skriva lite bekännelser här eller lite saker som ni kanske inte visste om mig. Skriver 10 st
1. Jag har diabetes
2. Södersjukhuset är typ mitt andra hem
3. Jag mår inte så bra psykiskt just nu
4. När jag mår dåligt så sjunger jag
5. Jag har väldigt höga krav på mig själv
5. Imorgon ska jag äta lunch med Scä 
6. Jag får väldigt lätt dåligt samvete
7. Jag mår ofta dåligt över saker som egentligen inte är mitt fel
8. Jag skulle inte klara mig utan frappino och smothie
9. Alma och Klara är min bästa vänner
10. Jag skulle nästan göra vad som helst för att få komma tillbaka till sommaren

Jätte dåliga bekännelser men det skiter jag i 
Hejdå//Livia   
fortfarande skit drygt men jag bryr mig verkligen inte 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback