Brist på rubriker

Tja tja gott folk vad händer? Jag sitter iaf nu i soffan o tare lite lugnt. Smidig som jag är så skadade jag min nacke igen...fast den här gången så aa jag vet inte vad, jag har så sjukt ont kan typ inte ens röra nacken o är fett illamående all the timeeeeeeeeeeee! Imorron är det ju iaf skola igen jippie... Nej jag drriver men aa vi har sovmorron till tjugo i tio men jag kommer typ ändå inte få någon sovmorgon as always, aa förra och förrförra veckan var det sjukhuset och nu imorgon så ska jag typ till vårdcentralen och sen måste jag duscha så jag måste typ gå upp klockan fem. Nej nu får jag sluta vara så jävla neggo det gillar vi ej! Juste jag skulle ju berätta om Nause, pallarf inte riktigt skriva värsta bibeln gånger två så skriver lite kort om det. Jag var där med Lisa, Matilda och Elin och vi kom dit typ klockan halv fem eller nåt och sen var vi där till typ klockan elva då grönan stängde. Konserten började ju klockan åtta så vi typ satt vid scenen och väntade och sen började det. Men sen typ gick vi ut efter kanske en halv timma, fyrtio minuter och gick o köpte åkband och typ åkte en massa och sen när det stängde så stack vi hem haha intressant jag veeeet! Jaja pallade inte skriva jätte mycket fast det blev ju typ en bibel iaf. Nej nu vare slut på text! Puss//Livia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback