Fredag den 13 OMG

Tja tja bloggishen förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar men har typ varit på vandring med klassen o grejer. Aa min klass var på vandring från onsdagen till torsdagen och jag är typ fortfarande trött. Sov bara typ tio min och då halvsov jag hehe... men det var iaf fett kul men fick så sjukt ont i min nacke när vi gick, vi gick ju 1,3 mil så i slutet så höll mitt huvud typ på att falla av men tog typ fett mycket alvedon och ipren när jag gick så det gick iaf. Nu sitter jag iaf och kollar på idol på datorn så de e najjjs! Kommer få tillbaks min mobil idag iaf eller nej jag kommer få en ny, tyvärr en iphone 3 igen men har nog bestämt mig för att köpa en för egna pengar ist för pappa har redan sagt att jag inte kommer få någon ny mobil när jag fyller år, haha blev så sjukt besviken asså men men life sucks ibland o så äre ju bara, men nu måste jag iaf bestämma mig för ifall jag ska köpa en 4 eller 5 men vi får se haha! Puss//Livia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback