Helt slut

Hej hej. Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och bloggar! Idag har jag typ bara tränat och sen efter träningen så hade jag så sjukt ont i min nacke så stack hem på en gång typ. Juste idag blev jag av med mina converse också så det är bra det...om ingen förstod det så drev jag gott folk, inte om att jag har blivit av med dom dock. Aa när träningen var slut så skulle typ alla gå och sen när vi skulle gå o sätta på oss skorna så var mina helt enkelt borta. Yesss så ligger det till, men ska nog kunna få tillbaks dom på nått sätt! Det var iaf fett kul på träningen för jag klarade både dubbelvolt på trmpolin och rondat flickis själv första gången på jääääääääätte länge wopp wopp! Imorron blire träning igen så det är bara o kötta kötta nu! Ikväll blir det iaf typ bara lite mys med mamsen om gorm. Vi ska typ käka pizza och bara ta det lugnt tror jag så det blir skönt! Kanske bloggar lite senare om jag hinner men kan inte lova något! Såg också att vår statistik har gått upp också, tackarrrrrrrrr alla fina bloggläsare! Puss//Livia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback