Läsa jippie...

Aa som sagt nu ska jag läsa skit kul jue! Nej jag driver ifall ingen fatta det... Aja vi har iaf fått en "skräck" bok i skolan som man typ ska läsa ut till imorron eller iövermorron eller nåt kommer ej ihåg gott folk men aja iaf om man då har läst ut den så får man typ sluta en timma tidigare eller nåt så hade tänkt att rå läsa lite eller aa tills idol börjar hehe. Skippade träningen idag för jag hade så sjukt ont i nacken och var as trött o typ mådde skit illa så jag fick hoppa över sista lektionen som var två timmars bild och sticka till vårdcentralen med pappa och där så de typ att jag ska ta det lugnt o skit så får se om jag kan träna på lördag, hoppas hoppas hoppas verkligen att jag kan det dock! Ska ringa Alma strax också o snacka lite med henne mys mys! Juste vi hade ju skolfoto idag också tyvärr så såg jag ut som en jävla överviktig gurka så aa det var inte så bra... Nej nu äre dags o vara lite duktig! Puss//Livia Bjuder på lite bilder från sommaren på mig o älsklings korven som jag saknar så att det gör ont<3
Hehehe inte lite bilder det men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback