Min helg!

Hej hej, tänkte bara berätta min helg! Som sagt jag inte hunnit blogga i helgen haft mycket planerat! I fredags åkte jag och skulle se Moas nya lägenhet, men så blev vi utelåsta så jag hann aldrig se den. Istället åkte vi och åt på något ställe i stan, jätteroligt faktiskt för vi skämde ut oss grovt!
I lördags gick jag som vanligt upp halv sju för att åka till dykningen efter de åkte jag snabbis till stan, sedan till mina kusiner och sedan åkte jag GoKart med mina girls! Sjukt kul rekommenderar verkligen, hade aldrig gjort de innan och trodde det var as läskigt men de var bara roligt! Efter de hade linn middag på en indisk restaurang så jag, Maja & Alva kom dit och åt! Vi drog runt på stan länge efter det och letade efter Hemköp haha! Efter de åkte jag hem bytte om och drog till Arvid där det var fest! Träffa lite folk och hade kul!
Idag har jag tagit de lugnt, haft sovmorgon, tränat och pluggat!
Imon har jag studiedag jippi då ska jag antagligen träffa Moa och plugga! Hörs klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback