Tuben

Hej hej! Är på tuben just nu men la familia och faster + hennes man. Vi har varit ute  och käkat på middag och käka så sjuuuuukt god mat men nu blir det dags för bantning på hög nivå. Aja tränade ju idag men fick skit ont i mitt "hål i magen" när jag körde så gick hem lite tidigare och bara tog det lugnt. Imorgon ska jag träna igen och sen ska jag träffa Ellen och kira och aa jag vet inte vad vi ska göra men vi kommer bog på något haha, ska försöka att gå lite på stan med mamma också, behöver köpa ett par nya byxor för alla andra är typ förstora haha och sen ska vi nog köpa ett par skor också, men sen måste jag plugga också jippie...! Aja det bör iaf kuuuuul!
Nu ska jag nog lägga mig och läsa och kolla instagram samtidigt haha!
Puss//Livia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback